Her finder du svarende på en række spørgsmål som vi ofte får.
1. Hvad koster levering?
Hvis du køber for over 599 kr. så leverer vi gratis.
Køber du for under 599 kr. er fragtpriserne følgende:
- 39 kr. for DAO hjemmelevering
- 39 kr. for GLS pakkeshop
- 39 kr. for GLS firmalevering
2. Sender i til udlandet?
Ja, det kræver blot at du kontakter os inden du placerer en bestilling.
Vi kræver ofte et ekstra gebyr ved forsendelse udenfor Danmark.
3. Kan jeg fortryde mit køb?
Ja, hvis vi endnu ikke har afsendt din ordre så kan du godt lade sig gøre. Ring eller send os en e-mail hurtigst muligt.
Hvis din ordre allerede er afsendt, så husk at du har 365 dages fuld returret. Læs mere om vores returpolitik her.
4. Kan i pakke gaver ind?
Nej, det er desværre ikke en service vi tilbyder.
5. Sponsorer i arrangementer/begivenheder
Nej, det gør vi beklageligvis ikke på nuværende tidspunkt.
6. Kan min virksomhed forhandle jeres produkter?
Det er bestemt ikke udelukket. Vi sælge allerede vores produkter til en lang række virksomheder. Lad os se om vi er et match. Se vores forhandler side.
7. Hvordan laver jeg en returnering?
Du skal blot udfylde ordre nr samt e-mail i vores smarte retursystem. Du finder vores returportal her.
8. Hvor hurtig kan i levere?
Lægger du en bestilling inden kl. 13.00 på en hverdag, så afsender vi samme dag med levering indenfor 1-3 hverdage.
9. Kan man ringe til jer?
Ja, du kan fange os på telefon 71 99 26 46.
10. Hvordan sporer jeg min bestilling?
Så snart din ordre er afsendt, vil du modtage en seperat e-mail med et pakkenummer. Der er også et link, som fører dig direkte til pakken.
Pakkenummeret opdateres første gang typisk efter kl. 17.00.